محتویات سبد
(خالی)


کاتالوگ


ورود به سیستم
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز    

عضویت


پرفروش ترین محصولات
کتاب کوچک حافظه براي مديران
کتاب کوچک حافظه براي مديران

۶۳,۰۰۰ریال
همه MBA در یک کتاب
همه MBA در یک کتاب

۱۶۰,۰۰۰ریال
کتاب ساده سازی مدیریت امنیت اطلاعات
کتاب ساده سازی مدیریت امنیت اطلاعات

۷۶,۰۰۰ریال


صفحه اصلی :: نشریه دیده بان فناوری :: نشریه دیده بان فناوری شماره یازدهم
نسخه قابل چاپ

نشریه دیده بان فناوری شماره یازدهم
تصویر بزرگتر...
نام کالا : نشریه دیده بان فناوری شماره یازدهم

(تعداد رای: 27)

نظرات کاربران (1 پست)

قیمت قبلی کالا : ۱۲۰,۰۰۰ریال
قیمت کالا : ۸۰,۰۰۰ریال
مقدار تغییر قیمت: ۴۰,۰۰۰ریال (34%)
موجود در انبار: ۴۰
اضافه به سبد خرید

شماره جدید ماهنامه دیده‌بان فناوری منتشر شد

بانکداری الکترونیکی به کدام سمت می‌رود

 

شماره جدید ماهنامه دیده‌بان فناوری با گزارش‌ها، پرونده‌ها و گفتگوهای گوناگون به بررسی تغییرات بانکداری بر بستر فناوری‌های نوین پرداخت.

بنابر این گزارش، ماهنامه دیده‌بان فناوری در سرمقاله شماره جدید خود، «سرگردان بین الکترونیکی و مجازی» از تفاوت‌های میان بانکداری الکترونیکی و مجازی می‌گوید و از فاصله‌ کسب‌وکار بانکی کشور تا رسیدن به این وادی‌.

پرونده فراصنعت فاوا سری به دنیای بازی‌های رایانه‌ای زده‌است و در گفت‌وگوهایی با چند بازی‌ساز ایرانی ازجمله محمدعلی ساعتچی، مدیر ارشد گرافیک بازی Quiz of kings، امیرحسین حسنینی، مدیر پروژه فروت کرفت، حسین ابرار، مدیر پروژه بازی دنده دو و محمدمهدی بهفرراد، مدیر سابق انستیتو ملی بازی‌سازی به بررسی شرایط حاکم بر این حرفه در کشور پرداخته است و در مطلبی با عنوان «پوکمون گو، تلفیقی از نوستالژی و مدرنیته» از تب فراگیر بازی پرطرفدار پوکمون گو در دنیا سخن گفته‌است.

پرونده بانکداری الکترونیکی پای صحبت‌های مهندس عبدالحمید منصوری، مدیرعامل شرکت سامانه‌های یکپارچه فردا، نشسته‌است که می‌گوید «کربنکینگ خارجی آخرین نقطه فناوری نیست». ماهنامه دیده‌بان فناوری در نگاهی به جریان استارتاپی در حوزه فناوری‌های مالی، بررسی می‌کند که چگونه «سیتی گروپ به فینتک تبدیل می‌شود». این پرونده با گزارش بانک مرکزی به مناسبت هفته دولت و اینفوگرافی‌هایی با موضوع «نوآوری در بانکداری» و «کلان‌روندهای صنعت بانکداری در آینده» همراه است.

پرونده بازاریابی و روابط عمومی در این شماره گزارشی تفصیلی از اکونومیست را با عنوان «تجربه مشتری، ارزش برند را افزایش می‌دهد» آورده‌است، شامل پیمایشی که پاسخ‌های 499 کارمند ارشد بازاریابی و مدیر ارشد اجرایی بازاریابی را در سراسر جهان ثبت کرده‌است و مجموعه مصاحبه‌های مفصل با مدیران ارشد. در مطلبی با عنوان «بازاریابی آنلاین شما چقدر مؤثر است؟» نیز به این پرسش پاسخ داده‌می‌شود که چگونه باید موفقیت بازاریابی آنلاین را اندازه‌گیری کرد.

پرونده امنیت اطلاعات ‌گفت‌‌وگویی دارد با مهندس مسعود رجایی، مدیرعامل شرکت مهندسی ارتباطی پیام‌پرداز که معتقد است «امنیت در هر پروژه فناوری اطلاعات حرف اول را می‌زند». سروژ هاکوپیان، رئیس هیئت مدیره شرکت پویه‌گام نیز در گپ‌وگفتی از «مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS)، مهم‌ترین دغدغه کشور» سخن گفته است. «سائورون، جاسوس‌افزاری که سال‌ها مخفی ماند!» بخش دیگری از این پرونده را به خود اختصاص داده است.

پرونده اقتصاد و مدیریت در مطلبی با عنوان «فناوری اطلاعات برای مدیریت فناوری اطلاعات» به معرفی مدل معماریIT4IT پرداخته است. در مقاله‌ «رئیس خود را مدیریت کنید» نیز اشاره دارد به راهکارهایی برای رسیدن به درک متقابل میان رؤسا و کارکنان.

شماره یازدهم ماهنامه دیده‌بان فناوری که همواره تلاش دارد با همکاری مدیران، اقتصاددانان، فناوران و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف اعم از فناوری اطلاعات، اقتصاد، بانک و بانکداری الکترونیکی، صنعت و مدیریت؛ بسترساز ارتقای جایگاه فاوا در حد یک فراصنعت تأثیرگذار در کشور باشد به سردبیری علیرضا صالحی و در هلدینگ رسانه‌ای دیده‌بان آماده‌ و منتشر می‌شود، اکنون در 9۰ صفحه و با بهای ۱۲هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

&

آیا در رابطه با نشریه دیده بان فناوری شماره یازدهم سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.
نام شما:

پست الکترونیک

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید نشریه دیده بان فناوری شماره یازدهم:

 به این محصول امتیاز دهید 
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد


اخبار
آرشیو آخبار
عضویت در خبر نامه


آخرین محصولات اضافه شده
کتاب سال بانکداری الکترونیکی
کتاب سال بانکداری الکترونیکی

۳۵۰,۰۰۰ریال
نشریه دیده بان فناوری شماره سیزدهم
نشریه دیده بان فناوری شماره سیزدهم

۱۲۰,۰۰۰ریال
زبان بدن برای مدیران
زبان بدن برای مدیران

۱۵۰,۰۰۰ریال