تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

چگونه بازاریابی را خودکار کنیم؟

چگونه بازاریابی را خودکار کنیم؟

برد بیتزول برای آشنایی بیشتر شما با جدیدترین شیوه‌های مارکتینگ در این موارد سخن می‌گوید:

  • چگونه بازاریابی را خودکار کنیم؟
  • تعریف هدف، مخاطب و پیام
  • ساختاردهی هدف در هاب‌‌اسپات
  • ایجاد کمپین
  • تحلیل عملکرد کمپین
  • بخش‌بندی مخاطبان
  • شخصی‌سازی محتوا
  • خودکارسازی جریان‌های کاری

30,000 تومان45,000 تومان

مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

چگونه بازاریابی را خودکار کنیم؟

آشنایی با جدیدترین شیوه‌های مارکتینگ از زبان برد بیتزول، کارآفرین، مشاور استارتاپ و متخصص بازاریابی. در این دوره آموزشی با نحوه تعریف استراتژی بازاریابی، تعریف مخاطبان، ایجاد کمپین‌های موثر و خودکارسازی جریان‌های کاری در مارکتینگ آشنا خواهید شد.

بخش اول چگونه بازاریابی را خودکار کنیم? بازاريابي يک کار پراسترس است. پلتفرم‌هاي به‌شدت داده‌محور آن، يک‌شبه تغيير مي‌کنند. هدف نهايي بر روي رفتار مشتريان، محصول يا کسب‌وکار متمرکز است.

بخش دوم چگونه بازاریابی را خودکار کنیم? در اين دوره برخي از کارکردهاي اصلي هاب‌اسپات را به نمايش درمي‌آید و اين امر به اتوماسيون مربوط است و به شما کمک کند که بخش‌های مختلف اتوماسيون را شناسايي کنيد.

بخش سوم چگونه بازاریابی را خودکار کنیم? هاب‌اسپات ايجاد و سازمان‌دهي فهرست‌ها را بسيار ساده مي‌کند. مهم‌ترين جنبه هر کمپين بازاريابي، داده‌هاي شما هستند که می‌توانید بر اساس آن تغییرات موردنظر را در اتوماسیون خود ایجاد کنید.

بخش چهارم چگونه بازاریابی را خودکار کنیم? هاب‌اسپات چيزي را در اختيار دارد که آن را محتواي هوشمند مي‌نامد و محتواي هوشمند چيزي است که به شما اجازه مي‌دهد تا اين پيام شخصي‌سازي شده را به مخاطب ارسال کنيد.

بخش پنجم چگونه بازاریابی را خودکار کنیم? تمامي ابزارهاي هاب اسپات به صورت فشرده‌اي در هم گره‌خورده‌اند. اين به شما اجازه مي‌دهد که اتوماسيون را ايجاد کرده و تمامي بخش‌ها را به هم متصل سازيد تا بتوانيد با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده، آنها را از نظر اطلاعاتي تغذيه کنيد تا تبديل به مشتري شوند.

درباره مدرس:

برد بیتزول برد بیتزول یک کارآفرین، مشاور استارت‌آپ و متخصص بازاریابی است. برد بیشتر از یک دهه را به کار در عرصه‌های توسعه کسب‌وکار، بازاریابی و شبکه‌های اجتماعی مشغول بوده‌‌است. او در نشریه Entrepreneur به‌عنوان یک کارآفرین جوان حضور داشته و توانست نخستین کسب‌وکار موفقیت‌آمیز خود را در سن 15 سالگی برپا کند. همچنین به‌عنوان مشاور بسیاری از استارتاپ‌‌ها مشغول به فعالیت است. برد علاوه‌بر سخنرانی در کنفرانس‌های ملی مانند CES یکی از شرکای رسمی گوگل نیز هست.

سایر مشخصات
نوع محصول

دانلودی
فیزیکی

ابعاد نامعلوم

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چگونه بازاریابی را خودکار کنیم؟”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید