تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

کتاب سال امنیت 8

موضوع: امنیت فناوری اطلاعات
کتاب حاضر: کتاب سال امنیت 8 درباره موضوعات مختلف امنیت فناورى اطلاعات و داده و گفت‌وگو با فعالان عرصه افتای کشور به  همراه تازه‌ترین مقالات این حوزه منتشر شد.

45,000 تومان

مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

کتاب سال امنیت 8

کتاب سال امنیت 8

هشتمین دوره کتاب سال امنیت فناورى اطلاعات درباره موضوعات مختلف امنیت فناورى اطلاعات و داده و گفت‌وگو با فعالان عرصه افتای کشور به همراه تازه‌ترین مقالات این حوزه منتشر شد.

کتاب سال امنیت 8 (۱۳۹۶_۲۰۱۷)، مرجعی جامع برای حوزه‌هاى مختلف امنیت فناورى اطلاعات و داده با تازه‌ترین گفت‌وگوها، مقالات و گزارش‌ها منتشر شد تا در عصر رشد پرشتاب فناوری، بستری مناسب براى معرفى توانمندى‌هاى بخش خصوصى کشور در مشاوره و ارائه راه‌حل‌هاى امنیت اطلاعات و داده‌ها باشد.

این کتاب به سراغ ۱۲ نفر از فعالان بخش امنیت اطلاعات در کشور رفته و پای صحبت‌های آنها نشسته‌است که از دغدغه‌ها و ایده‌‌آل‌هایشان در حوزه امنیت سخن گفته‌اند.

در بخش گزارش‌های کتاب سال امنیت 8، «یک سال با افتای ایرانی» به مرور خبرهای تاثیرگذار بر حوزه افتای کشور در سالی که گذشت، می‌پردازد و «گزارش امنیت در سال ۲۰۱۷»، «گزارش امنیت فناوری همراه در سال ۲۰۱۷» و «گزارش آگاهی‌رسانی‌ امنیتی ۲۰۱۷» جدیدترین آمار و تحلیل‌های روز دنیا را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. «بیست‌وپنجمین سال تولد فایروال‌ها» هم عنوان یک اینفوگرافی در این بخش است.

کتاب سال امنیت 8

«راهنمای انتخاب برای یکپارچه‌سازی بیگ‌دیتا» در بخش راهکارها، چالش‌های بزرگ مربوط به بزرگ‌داده‌ها را بررسی می‌کند. نگاهی تحلیلی به «شناسایی و کاهش ریسک‌های IT از طریق ۲۰ کنترل امنیتی شاخص» نیز در این کتاب پیش روی خوانندگان قرار دارد. «بایدها و نبایدهای استقرار مرکز عملیات امنیت» عنوان مقاله دیگری است که در این بخش آمده‌است. «راهنمای حفاظت در وب» نیز به شما یادآوری می‌کند که در دنیای امنیت هرچقدر بیشتر بدانید، قادر به محافظت بهتر از خود خواهیدبود.« نقشه راه برای امنیت و کارآمدی زیرساخت‌های حیاتی» هم عنوان مطلبی است که با تمرکز به اهمیت موضوع امنیت در زیرساخت‌ها ارائه شده‌است.

متن کامل اسناد بالادستی در بخش کلیات این کتاب جای گرفته‌است که «سیاست‌های کلی نظام در بخش پدافند غیرعامل»، «حمایت از تولیدکنندگان محصولات بومی در حوزه پدافند غیرعامل»، «سند پدافند سایبری کشور»، «سند راهبردی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات کشور» و «سند الزامات امنیت اطلاعات بازار سرمایه» در این بخش گنجانده شده‌اند.

دایرکتورى شرکت‌هاى فعال در حوزه افتا نیز همچون شماره‌های پیشین در این کتاب سال امنیت 8 آمده‌است که می‌تواند به‌عنوان مرجعی قابل دسترسی برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه آی‌تی باشد. اطلاعات مربوط به شرکت‌های فعال در حوزه افتا، راهکارهای‌بومی، امنیت پیرامونی و خدمات، آموزش و مراکز آپا در اینجا گردآوری و ارائه شده‌است.

شایان ذکر است که آبان ۱۳۹۵ از این کتاب در نخستین همایش پدافند غیرعامل با رویکرد فرهنگی به‌عنوان تنها مرجع مکتوب این حوزه تقدیر شد.

کتاب سال امنیت 8

سایر مشخصات
نوع محصول

فیزیکی

طول

21

عرض

14

تعداد صفحات

176

نویسنده

علیرضا صالحی

وزن

536

ناشر

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب سال امنیت 8”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید