روند بازگشت کالا

فروشگاه اینترنتی مسترسنتر تجربه یک خرید آسان، مطمئن و سریع است. و شما جهت ضمانت محصول می توانید حدکثر تا یک هفته( ۷ روز) پس از خرید کالا، کالا را بازگردانید.

شرایط استفاده از ضمانت یک هفته( ۷ روز):

۱٫ مغایرت کالای خریداری شده از فروشگاه مسترسنتر با کالای دریافتی. این موضوع شامل کتابهای با طرح جدید چاپ نمی شودچرا که ممکن است طرح جدید با طرح جلد موجود در سایت متفاوت باشد.
۲٫ آسیب دیدگی، ایراد فیزیکی یا ظاهری کتاب: مشتری موظف است در زمان تحویل کالا آن را بررسی و در صورت مشاهده هرگونه ایراد در زمان دریافت با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۵۱۹۱۸۲ تماس و موضوع را به اطلاع تیم پشتیبانی مسترسنتر برساند تا اقدامات لازم جهت عودت کالا انجام شود. در صورت تحویل کالای معیوب و بازکردن بسته بندی آن ، امکان عودت وجود نخواهد داشت.
۳٫ آسیب دیدگی، ایراد فیزیکی یا ظاهری یا بازنشدن سی دی یا دی وی دی هنگام پخش: مشتری موظف است در زمان تحویل کالا آن را بررسی و در صورت مشاهده هرگونه ایراد در زمان دریافت با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۵۱۹۱۸۲ تماس و موضوع را به اطلاع تیم پشتیبانی مسترسنتر برساند تا اقدامات لازم جهت عودت کالا و جایگزین کردن آن با کالای سالم انجام شود.
۴٫ انصراف از خرید: مشتری می تواند کالای خریداری شده خود را در صورتی که پلمپ بسته بندی آن باز نشده باشد طی هفت روز عودت دهد. دقت شود در زمان عودت کالا جعبه و نشانی گیرنده نباید مخدوش شده باشد و سفارش به همان شکل دریافت شده باید عودت داده شود.
۵٫ اگر شما از خرید خود منصرف شده اید اما هنوز آن را دریافت نکرده اید فورا با شماره ۰۲۱۸۸۵۱۹۱۸۲ تماس گرفته و موضوع را با تیم پشتیبانی در میان بگذارید.
۶٫ مبلغ سفارش عودت شده بعد از تایید تیم فنی مسترسنتر مبنی بر سلامت کالا، بسته بندی و عدم باز شدن پلمپ آن، بعد از کسر هزینه ارسال به حساب مشتری واریز می شود. لازم است تمامی ملحقات سفارش مانند فاکتور فروش، رسید تحویل کالا، هدایا و سایر اقلامی که به همراه سفارش ارسال شده اند بازگردانده شود.
هرگونه توضیحات محصول در فروشگاه مسترسنتر صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش اطلاعات مشتری از محصول است. مشتری باید شخصا نسبت به دریافت مشاوره از افراد متخصص قبل از خرید و استفاده اقدام کند.

مراحل بازگشت کالا:

تماس با تیم پشتیبانی مسترسنتر و اعلام درخواست عودت کالا
۱٫ پس از دریافت و بررسی درخواست عودت توسط کارشناس پشتیبانی، با متقاضی بازگشت کالا تماس گرفته می‌شود و هماهنگی های لازم جهت زمان بازگشت کالا انجام خواهد شد. کالای بازگشتی مشتریان بعد از دریافت تایید از واحد امور مشتریان نیاز است کالای خود را از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به شرکت مسترسنتر به نشانی تهران، خیابان سهروردی شمالی، کوچه حاج حسنی، پلاک ۵۵، طبقه اول، دفتر مرکزی مسترسنتر واحد امور مشتریان ارسال کنند و رسید آن را برای مستر سنتر ارسال نمایند .
۲٫ بدیهی است مسوولیت نرسیدن بستۀ پستی به مسترسنتر، گم شدن و یا آسیب دیدن به عهدۀ شرکت پست جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
۳٫ کالای بازگشتی پس از دریافت، ابتدا توسط کارشناسان تیم پشتیبانی بررسی و در صورت تایید ادعای مشتری و سلامت کالا، مبلغ خریداری شده طی ۷ روز به حساب مشتری واریز می شود.

هزینه ها در زمان بازگشت یا تعویض کالا:
۱٫ هزینه بازگشت کالا :
هزینه حمل در زمان بازگشت کالا به عهده مشتری خواهد بود ولی در صورت مغایرت کالای ارسال شده با اصل سفارش و یا مواردی که آسیبی از جانب مسترسنتر، یا ناوگان حمل به بسته سفارشی وارد شود این هزینه به مشتری بازگشت داده خواهد شد. بدیهی است مشتری باید رسید پستی خود را برای تیم پشتیبانی مستر سنتر ارسال نماید.
۲٫ مراحل بازپرداخت:
در صورت تصمیم مشتری به تعویض خرید، مبلغ خرید قبلی به صورت اعتبار به حساب کاربری مشتری در فروشگاه مسترسنتر منتقل و ما به التفاوت مبلغ خرید جدید به شکل دریافت یا بازپرداخت با مشتری تسویه خواهد شد.
در صورت تصمیم مشتری به عودت کالا و تایید کارشناسان، کل مبلغ پرداختی به حساب مشتری بازگشت داده خواهد شد.

۳٫ زمان های بازپرداخت:
در صورت تایید مغایرت کالا و یا خطای مسترسنتر در ارسال سفارش مبلغ پرداخت شده توسط مشتری طی ۴۸ ساعت به وی عودت می شود و در سایر موارد ۷ روز پس از عودت کالا این امر انجام می گردد.

X